leuke berichten

dinsdag 27 april 2010

Lexie

Ja sorry hoor ik was verdwaald. En me fiets was gestolen. Ja niet me hele fiets, maar alleen me stuur. En dat fietst natuurlijk een beetje lastig he? Dus ik dacht, ik ga met de bus. Maar toen stond ik bij de bushalte, en toen kwam er een superfel licht. Ik wist niet wat het was. En toen landen er in een keer een ruimteschip voor me. Zomaar uit het niets, midden op de weg. Ja, en uhm Nou ja wist ik nog niet wat het was. En toen kwamen er allemaal Alliens uit. En ik was heel erg bang dat ze me gingen ontvoeren hoor! Maar ja, ze vroegen alleen maar de weg naar de supermarkt. dus heb ik ze naar de supermarkt gebracht. En toen wilde ze mij als bedankje een lift geven. Maar ja ze kunnen natuurlijk nergens hun ruimteschip kwijt hier, op de parkeerplaatsen. Dus moest ik lopend. O haj ik ben Lexie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten